Pengar öppnar alla portar utom himmelens

Men det är gratis i helvetet har jag hört, det är ett lite mer lockande alternativ.

Det cirkulerar heta rykten just nu. Så heta så djävulen själv förmodligen skulle få brännskador om han fick tag i dem. Bloggen, som följs utav tusentals läsare dagligen, är på väg att ingå i en affärsuppgörelse. Stora aktörer är inblandade, ett konsortium av kanadensiska och amerikanska affärspampar har visat intresse bland många andra etablerade rörelser. Huruvida dessa uppgifter stämmer eller inte vill jag inte uttala mig om, men så fort saker och ting blir klargjorda och officiella kommer vi informera er läsare.

Jag lovade Max ett inlägg häromdagen, naturligtvis blev det inte så utan det fick vänta två eller tre dagar extra bara för att. Det är lite så vi jobbar här, hoppas det uppskattas.

Jag orkar inte klistra in bilder i bloggen längre, ni får faktiskt lära er uppskatta innehållet i texten mer.

"Lättare döljer en vis sin visdom än en dåre sin dårskap"

/Niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0