Vår moderna nutid

- Vill du ha den där juicen med en såg i?
- Ja, jag gillar ju inte filmjölk!

Hysteriskt.

Kamrater.
I många år har jag undrat vad som är bäst. Lite, mycket eller lagomt?
Än idag vet jag inte svaret på det, men frågar man närmste kontorsgranne så är svaret enkelt: kebabpizza.
Max frågeställning kring detta med träning och kebabpizza har rört upp stora känslor på en liten arbetsplats. Träning eller pizza, svaret är inte så lätt som man tror. Ingen har hittills svarat tre raka calzones, även om det är frestande.

I vår moderna nutid är det många som väljer bort bra, enkla och sunda alternativ till en bättre vardag. Jag såg på något vansinnigt spännande på flugan Youtube.
Detta är till er oallmänbildade, korkade amatörer. Titta och njut. Framförallt lär er om svensk historia!


Av och med herr Gunnar Papphammar!

Håll till godo!

/Niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0