Husses funderingar

Pizza är ju något av det godaste som finns. Kebab är även det gott. Kombinerar du dessa två får du kebabpizza vilket är fantastiskt gott.

Chips är genialiskt, om du blandar ihop det med pizza skulle det troligen bli en smakupplevelse utan dess like.
Eller varför inte kebabchips? Kebabpizzachips?

pirra

Hur kommer det sig att ingen har lyckats göra goda pizzachips ännu? Jag vet OLW gjort något pinsamt försök till detta - inget som levererade på någon nivå alls. Come on! Ge idén en ärlig chans och ni kommer få ännu en storsäljare.
Estrella kanske också har försökt lansera detta någon gång för hundra år sedan, uppenbarligen har det bara inte blivit tillräckligt bra för att få stanna. Jag orkar inte undersöka saken helt enkelt. Så jag antar massa saker och slänger ur mig ett ton onödigheter. Classic!

/En pizzaälskande chipsätare aka Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0