Livsråd

Låt oss ta varandras händer. Blunda för en stund och supa in den vackra atmosfären vi ständigt omges av som livet faktiskt är. Varje dag vi upplever är en värdefull gåva, ta hand om gåvan som skänkts till dig. Slösa inte bort den genom att sysselsätta dig med saker du inte tycker om. Njut så ofta och mycket du bara kan!
Ta av dig bältet, knäpp upp dina jeans, sätt dig ner i soffan och slappna av med en iskall bira en onsdagsafton bara för att du kan. Du behöver inte ha på dig dina sockar på sommaren och du behöver inte ha på dig ditt linne. Eller jo, om du vandrar genom staden. Då är det bara konstigt att gå runt topless.
Vill du inte jobba? Det är okej. Du får ta det lugnt ett tag. Spendera tid på dig själv, vad vill du få ut av din tid här på jorden? Ta dig en rejäl funderare, det spelar ingen roll om några veckor passerar. Du ska göra det som känns absolut bäst för DIG. Det är ditt liv, du är din egen chef och det är du som ska styra din livsskuta i rätt riktning. "Show Me The Meaning Of Being Lonely" sa Backstreet Boys. Show me the meaning of being sämst säger jag.

sommar osv
LIVET. Är livet en ständigt somrig äng? Allt är upp till dig. If you want it, go get it.

Om jag någonsin börjar prata eller ens fundera i banor som påminner om det jag skrivit ovan får ni min tillåtelse att slå sönder skallen på mig. Eller kanske fälla mig när jag strosar på Luleå stads gator, det hade varit ganska classic.

Jag kan erkänna att jag är förbaskat less på att arbeta gratis (galen metafor). Det har pågått alldeles för länge nu.

/Max aka Huselius

Kommentarer
Postat av: lars vegas

hahaha, dags att fara utomlands så slipper man jobba och ændå kan få løn..

2011-03-05 @ 18:53:27
Postat av: lars vegas

hahaha, dags att fara utomlands, ryktas om att man kan få løn utan att jobba.

2011-03-05 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0