Den stora skillnaden

Jag ser på mig själv som något av en förebild. Självklart inom ett flertal områden. Men det finns ett särskilt field som är något av en spets för mig. Inom ett ämne dominerar jag... totalt.
Som många säkert redan listat ut menar jag naturligtvis maskulinitet.
Med fejkdiamanter i öronen, snäva lilafärgade tröjor och ett stenhårt handslag har jag svårt att tänka mig en manligare karl än just mig själv. Kenny Powers skulle eventuellt kunna utmana mig. Men han skulle nog inte stå pall längre än en rond med en bicepsfanatiker som jag.

Okej, jag har fått nog av stating the obvious. Men samtidigt vill jag bara tillägga detta:
Ta fram ett lexikon, leta dig fram till saker som börjar på bokstaven "M" och bläddra sedan vidare till ordet "maskulin". Vad ser du för något? Jo, just det. En bild på yours truly.

karl
Om Niklas är en djävel på att slänga ihop en jambalaya så är väl jag en djävel på att slänga ihop listor. Vi luktar på en ny sådan några rader ner.

Manligt:

Att grilla.
Yeah, you heard me. Det är karligt nå djävulskt att grilla kött. Helst något förbaskat dyrt sådant också. Riktiga män fascineras av elden, har respekt för den - men är samtidigt långt ifrån rädd för den.

Bärs. "What's not to love?" som vår gode vän Charlie Sheen sade. Det är gott, det är stilistiskt vackert och det innehåller mycket kalorier. Öl symboliserar manlighet bättre än något annat.

Skägg. Vill inte göra någon ledsen. Men det är svårt att ta en "man" som inte besitter en stabil skäggväxt för att vara en riktig karl. Det ser häftigt ut.

Wife beater-linnen. Det spelar ingen roll om du är deffad eller har ölmage (kudos). Till er pojkar vars högsta dröm är att bli klassad som en man har jag endast ett tips: införskaffa ett wife beater-linne och tvätta det aldrig. Ser extra maskulint ut om du har en första klassens dörrmatta på bröstet.

Jag går hårt i färgen.

/Max aka Huselius


Kommentarer
Postat av: jens

God förmåga att backa med släp är ett kännetecken för en riktig karl.

2011-03-20 @ 22:31:32
Postat av: Jossetossen

Exempelbilden gjorde allt. Där fick du till det, maxe!

2011-03-20 @ 23:07:20
URL: http://jossetossen.blogg.se/
Postat av: Xabi A

Helt riktigt Jens! Backa med släp är manligt nå djävulskt!

2011-04-14 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0