Is the answer to that question yet another question?

För några dagar sedan lyckades jag landa Lil' Waynes diskografi från 1999-2011 med studioalbum, mixtapes och hela köret. 24 GB musik, 24 GB pure quality.
De närmaste tre timmarna har jag suttit och lyssnat igenom cirkus 25 olika mixtapes. Men efter 180 minuters njutning fick det vara nog. Tiden var inne. Under en timme hade jag då funderat starkt på någonting, men aldrig riktigt vågat ta steget. Frågorna i mitt huvud var oändligt många, svaren desto färre.

Är jag mentalt redo? Klarar jag av detta rent fysiskt? Vad heter David Nilsson i mellannamn?
Svar: Karl och Henrik.

Men sluttligen samlade jag tillräckligt med mod för att krypa till köket och tillaga en kopp isvatten. Nedan följer mitt alldeles egna recept på isvatten och en snabb nedbrytning av hur du går tillväga under tillagningen.

Recept på isvatten

Ett glas vatten.
Fyra isbitar.
Ett glas eller en mugg.

Fyll glaset/muggen med vatten. Dock inte helt upp till kanten, lämna utrymme för isbitarna.
Tag ut is från frysen. Placera sedan isbitarna försiktigt i glaset/muggen för att inte spilla ut vatten.
Ditt isvatten är nu färdigt för drickning. Serveras kallt.
Uppskattad tillagningstid: 43 minuter.

vatten
PERFEKTION. Is+vatten, det kan troligen inte bli mycket bättre.

Hoppas att du och dina loved ones kommer att njuta av massvis av tillfällen med kulinariska upplevelser i denna form. Några av mina absolut bästa stunder hittills i mitt liv har varit med tillsammans med isvatten och goda vänner.

Lev hårt!

/Max aka Huselius

Kommentarer
Postat av: tiensuu

Jag föredrar mitt isvatten "on the rocks".

2011-03-03 @ 17:11:13
Postat av: Eliine

issoppa!!!

2011-03-03 @ 17:30:42
Postat av: Jååå!

Kanelvatten kanske låter gott?

2011-03-03 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0