Ting av värde

Hur kommer det sig att LeBron suger så mycket? Ibland funderar jag om han kanske skojar med hela världen och är usel on purpose. För ingen levande människa kan oavsiktligt vara så kass.

Varför handlar jag chips och kommer på mig själv halvvägs genom påsen att jag borde skaffat popcorn eller godis istället? Ska man handla alltihop på en gång kanske? Eller ska jag bara dricka isvatten 'til the end of days?
Jag tror mer på det sistnämnda, på det viset rullar jag nuförtiden.
 
Det händer galet ofta att jag känner ett sug efter något. Något sött, men jag kan inte sätta fingret på vad. Bak i dagarna skulle jag då ha köpt en sorbetglass, 1,5 liter cola och 300 gram chips. I dagsläget hade jag förmodligen nöjt mig med en flaska vatten. Så pass stenhård är jag.

Där skrev jag ungefär samma sak i två stycken i rad. Hur kändes det? För mig kändes det helt okej.
Var vill jag komma med detta då? Kanske är det mitt sätt att visa hur skit går ner när jag inte har något att dela med mig av. En skrivkramp som säkert kommer ge mig träningsvärk i armarna imorgon.
Skrivkramp och fenomenet att inte ha något vettigt att säga leder oss osökt in på nödrim och nödrimmens okrönte konung - Soulja Boy.

Njut av denna värdelösa låt!



Eller vad sägs om rhymes som dessa?

Let me tell you about the life
And how you live when you is a star
Every single place you go
People run up to your car
Everybody wants to talk, and everybody wants to jive
Everybody wants a handshake, or want a high five

Härligt! Det där var det överlägset sämsta inlägget som publicerats på denna blogg. Från och med detta kan det bara gå uppåt, roligt.

/Max aka Huselius

Kommentarer
Postat av: Davve

Njååå, LeBlon äl så dlålig. Klobe hal ju valit het på sistone njåååhhh

2011-03-15 @ 19:54:21
Postat av: Mats H

Kobe är bäst. LeBron suger. Där har du mitt motargument!

2011-03-15 @ 20:07:40
Postat av: Patrik C

Hej, mitt namn är Patrik och är 28 år gammal. Jag älskar din blogg.

2011-03-15 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0