Personlighetsförändringar

Jag vet inte vad det är frågan om. Jag har inte varit mig själv på sistone.

Den 11:e januari 2011 började jag att käka en licensbelagd medicin. Nämligen Roaccutan som anses vara ett högriskmedel. Ett medel som kommer med en 73-sidig biverkningsförteckning. That's some hardcore shit.
Fast börjar du lusläsa vilka biverkningar olika mediciner KAN orsaka hittar du säkert att Alvedon kan döda dig om du blandar det med för mycket vatten.

Hur som helst sägs Roaccutan kunna ha en ganska snuskig psykisk påverkan. 2005 rapporterades det att 190 personer som knaprat desssa röd-vida kapslar begått självmord, bara i USA.

Jag däremot verkar bara bli kingen när slänger i mig piller. Denna kur verkar hjälpa mig att göra livet till ett never ending party. Därför har jag valt att fyrdubbla dosen utan att fråga min läkare och hittills har inget konstigt hänt. Jag kan slänga upp ett inlägg om det börjar växa grönsaker i nyllet på mig eller något i den stilen. Då kan jag lägga upp en bild också.

Ruset som omfamnar hela min lekamen vid intag av Roaccutan är vad vi här i Strandhuset brukar kalla för en million dollar-känsla. Och när jag fyrdubblade dosen, ja då blev det helt obeskrivligt.
Jag rullade runt på golvet i kramp i tio minuter och Niklas beskrev det "som att jag var i trans". Som tur var kunde mannen jag delar kylskåp med slå till mig med en järnpinne och jag vaknade omgående med en sne näsa.

För er som älskar att leva livet kan jag tipsa om Roaccutan. Det spelar ingen roll om du lider av en akut massiv acne. Fråga din läkare efter Roaccutan, det äger.

När vi ändå pratar om rus. Ta en titt på Godzilla Hårddiskssons tunga inslag "Knarket - den vita drogen".



Lev hårt, sov mjukt.

/Max aka Huselius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0