Mina vänner

Jag har tänkt lyfta fram några av mina närmaste vänner de kommande dagarna. Tala om vad de betytt för mig, vad jag har haft för inverkan på deras liv samt hur deras vardag förändrats sedan Strandhuset kom som en knight in shining armor och räddade våra vilsna själar. Förvänta er en följetongsupplevelse värre än Skilda Världar.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan David. Han kom in i mitt liv när min tillvaro var i spillror. Han räckte ut sin stadiga hand och jag klamrade mig envetet fast vid den. Det var först många år senare som jag insåg att David själv bar på lika djupa sår som vi andra. Ja, David kom också hit för många år sedan. På jakt efter vänskap och laganda. Som så många andra killar blev han kvar i denna oas i livets öken, detta skydd mot stormen som Strandhuset kommit att bli för honom och för oss andra killar.
David Nilsson, du är guld för mig.

Kärleken lyfter oss upp där vi hör hemma.
Där örnar flyger över höga berg.
Kärleken lyfter oss upp där vi hör hemma.
Långt ifrån världen nedan.
Där klara vindar 
blåser.

/Max aka The Love Guru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0