Mina vänner pt. 4

Ni kanske inte tycker att Oskar verkar vara något speciellt. Det tog även mig åtskilliga månader att inse de särskilda egenskaper som gjort honom till killarnas favorit här i Strandhuset. Hans rappa tunga, hans outtröttliga entusiasm, hans värme och hans härliga cynismer. Kort sagt: hela hans emotionella spännvidd. Han har en förmåga att engagera de apatiska och smälta de obändiga. Dessutom kan hans farsa tillreda Sveriges bästa pannacotta. Nej, sedan Oskar Nordström blev en del av vårt kompisgäng har ingenting varit sig likt.

Jag kommer glömma bort världen som jag en gång kände så väl
Men jag svär att jag aldrig kommer glömma dig
Ack, om min röst kunde tillbaka genom vårt förflutna
Då skulle jag viska i ditt öra:
Älskling, jag önskar att du var
här


/Max aka The Love Guru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0