Nattens tankar

Det är hur enkelt som helst att upptäcka andra människors dåliga vanor. Det är heller inte bara lätt, utan även kul och jobbigt att detektera sådana egenheter. Vissa människor tar ett ord, pissar på det, använder det i 30040 meningar i rad och förstör det för all framtid. Andra har näst intill maniska beteenden som går ut på att vika kalsonger vid 04:00. Somliga borstar tänderna, en del verkar inte göra det. Dessa märkliga särdrag är underhållande att bevittna när man vet att de kommer och samtidigt det jobbigaste som finns när humöret säger emot.

Till en början lurade jag mig själv att jag var befriad från liknande mystiska karaktärsdrag. Jag antar att många andra med mig har trott/fortfarande tror det.
Här är en newsflash för era nunor: Ni har också konstigheter för er. Och troligen femhundra gånger fler samt värre saker än du kan tänka dig. Förvänta dig det värsta. Du är säkert en person som bara kan prata om dig själv och skiter omedvetet i alla andra.

Jag är som sagt själv inte flawless. Jag måste alltid ha skjuts överallt, jag håller luften kvar i lungorna i fem sekunder mellan varje utandning och säger fel saker i rätt sammanhang. Även om det låter hardcore så är det inte alltid det. Typ som Kentucky Fried Chicken, låter häftigt - levererar desto mindre.

Vid vägen. Hur jobbigt är det när folk inte svarar i telefonen? Då finns man inte. I the fast paced world som vi lever i ska man vara ständigt anträffbar. Det är tanken och om det inte går att få tag på dig på grund av din egna uselhet så oexistensförklaras du av mig. Har du däremot gjort ett aktivt val att vara ej nåbar förstår jag dig. That's wzup. När jag tänker efter så kan jag själv vara minst lika dålig. Alltså har jag all rätt att klaga(?).
Boot.

När du ringer mig så smsar jag tillbaks. Man, you hate it when I do that shit.

/Youalreadyknow Hus'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0