På toaletten löser man många problem

Jag gick till pressbutiken Aurora idag.
Jag köpte en tidning.
Jag köpte en till.
Jag satte mig i bilen och läste en av tidningarna samtidigt som jag körde.
Världens bästa!
Funderar på att köpa egna plåtar på bilen och hylla Kalle Ankas gamla 313. Saaben skulle göra sig bra med de.
Om man skulle ta och klippa naglarna och hoppa in i duschen, eller kanske omvänd ordning. Kapade tånaglarna igår iallafall, de skavde i stålhättan innan.
Min rumskamrat har aldrig upplevt att duscha med nyklippta naglar. Inte för att han aldrig duschar, utan för att han inte klipper naglarna. De är tre meter långa.
Jag hatar att se på dåliga filmer. Jag är bra på att välja ut riktiga kvalitétsrullar. Jag har aldrig valt att se en dålig film. Aldrig någonsin. Jag väljer alltid bra filmer. Ingen är bättre än jag på det.
/Niklas

Kommentarer
Postat av: Claude

Mycket trevligt inlägg. Jag känner för övrigt herr Anka, en underbar människa.

2011-06-23 @ 01:36:08
Postat av: Myskomannen

Men var står det D.U.C.K?!

2011-06-23 @ 04:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0