Inga konstigheter

Efter mitt senaste oförståeliga inlägg av kufisk humor ska jag nu ge er något mer lättläst.

Förutom jag och Niklas bor även en tredje karl vid namn Dwayne Michael Carter i vår 36 kvadratmeter STORA lägenhet. Det är i alla fall vad våra grannar lär tro vid det här laget. Det med tanke på alla låtar, videoklipp och dokumentärer som innehållit hans röst vilket sedan har dunkats ut ur vår påkostade ljudanläggning. Därför är det inte mer än rätt att ni ska få ta del av min och Niklas inneboendes tankar, även om han alltid är sen med sin del av hyran. Och hur förmedlar han dem bättre än genom en av sina rapptexter? Den frågan kan inte jag svaret på, så jag låter Wayne do the talkin'.

Här är Lil' Waynes fortsättning på Eminems superhit "Stan".



Ganska sunkig kvalitet på just det här Youtube-klippet, men det var det bästa jag hittade.

När jag är hungrig ser du ut som paj.

/Max aka Huselius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0