Grön, blå och orange

Jag har precis avnjutit en lång dusch i nästan kokande vatten. Lustigt att man höjer värmen för varje minut som går, är vi som paddor som inte känner att det blir varmt om vattnet ökar successivt?
Precis när jag har duschat färdigt häller jag upp mig en skål Loops. Dessa ska avnjutas i min fåtölj, jag tänker på den härliga morgondagen samtidigt som jag märker att det droppar kallt på magen. Jag lyckas hålla skålen snett och häller mjölk på mig (lyckligtvis undveks fåtöljen).
Frågan jag nu ställer mig:
Ska jag duscha igen, eller bara torka bort det med handduken?
Tacksam för svar av er tusentals läsare runtom i landet.
/Niklas

Kommentarer
Postat av: Ögonknullarn

Morgonstund har guld i snoppen. Byt tröja, alldeles för jobbigt att duscha. Duscha kan man göra senare i livet.

2011-06-20 @ 02:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0