Välkommen till Skeppsbrogatan!

Hej Simon H, och eventuellt några fler som önskat detta!

Nu har vi tagit oss i kragen och startat en blogg om livet i denna lägenhet. Hoppas det uppskattas!

Kort bara om innehållet i denna blogg, iallafall när jag skriver:
- Uppdateringar som rör livet i lägenheten
- Fotboll, alla vill veta hur Kenny ångar på som tränare för de röda!
- Basket, som tro det eller ej är en allt för stor del av mitt spännande liv...
- En hel hög med visdom, naturligtvis!

För några dagar sedan firade vi enmånadsjubileum här i lägenheten, behöver jag säga att det var med ett riktigt pangparty!?
Bara en sån sak som att inhandla skinkost på TUB! Hur ofta händer det?!
För att summera månaden som gått, det har varit ganska kaotiskt. Inte stressigt eller så, mest oorganiserat och ooardnat.
Men i och med vårt intåg i februari månad har saker och ting fallit på plats. För några veckor sedan hittade vi till och med tvättstugan! Ett stort tack till Carnis för hans detaljerade beskrivning som ledde oss till platsen vi så länge letat efter.

Egentligen är jag inte en person som är så mycket för det här med att blogga, iallafall så ser jag inte mig själv som en bra bloggare. Då är jag nog mer som en guru som spottar ur sig visdom till höger och vänster.
Mitt liv är alldeles för intressant för att allmänheten ska få ta del av det. Egentligen har jag inte tid med detta, men vi säger att jag gör det för min föräldrar som säkert vill ha koll på hur livet rullar på..! Känn er hedrade..

Det första inlägget är skrivet, vi uppdatera så ofta vi har något intressant att komma med!

/Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0