När mat står på schemat

Om jag trånar efter ett rakt skrovmål med lagom friterade pommes och en bearnaisedipp av högsta kvalitet finns det bara ett ställe för mig. Max kanske ni tänker då? Jag heter Max och äter på Max, roligt. Näe.
Det enda som är kul med det är att jag brukar få käka ett gratis mål den 1:a februari (min namnsdag). Fast det glömmer jag ändå bort varje år.
Haket jag pratar om stavas självfallet Tasty Burger. För det första: vilket simpelt, yet genialiskt namn. I for one blir förbannat sugen på en fettdrypande burgare direkt jag hör/ser namnet. Då kan inget hindra mig från att komma stapplandes in på Tasty för att trycka 90 gram kärlek rakt in i limpinkastet.

I allmänhet måste jag säga att mat är gott. Helst av allt vill jag aldrig sluta äta, det är roligt att äta. Ett av mina största intressen här i livet är att käka god mat. Det ska man göra så ofta man bara kan!

jens
NORMAL. Vilken trevlig burgare. Det är jättekul med mat.

Men självklart finns det även andra fullt värdiga hamburgerhak.
Jag listar några av dem:

Frasses. Det finns inget ställe som rockar pommeskrydda på samma nivå som Frasses. Smakerna kommer i allt från cheddar till sourcream och det gör att deras potatispinnar blir något av en utanför kroppen-upplevelse.


Korvgubben. Det bästa med korvgubben är att du får mycket mat. Men måste också tillägga att det är helt fantastiskt att du får en gratis originaldipp bara du frågar efter en. Classic!


Donken. Perfekt när man vill logga in efter en hård afton för att hänga fem cheeseburgare. Vi har alla varit där tror jag och vi kommer alla att hamna där igen.

Honorable mentions: Toscana, Allstar.

/Max aka Huselius

Kommentarer
Postat av: Anonym

Påminner om att din ömma moder blivit matförgiftad på Frasses och att Donken är stort nono efter dokumentären i våras!

2011-02-26 @ 15:54:55
Postat av: læffe

Det dåliga med bøggubben ær att stripsen ær av så jævla dålig kvalla. ''''''''' antingen bøg-inte færdiggjorda elelr bøg, hur som helst, frasses kommer top 1 lætt.

2011-02-26 @ 16:08:10
Postat av: Nils

Toscana dominerar på kvalitétsfronten. Dock dyrt.



Håller med Dogge på Frasses annars.

2011-02-27 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0