20 minuter fotboll gör susen för sinnet

Jag halkar efter!

Som jag sa så är jag inte en bloggare, jag vill få saker gjorda. Sen hinner jag inte med att skriva ner allt innan Scrubs börjar klockan elva, då är det försent.


Hursomhelst, hade möte i Previahuset (även känd som Hermelinen) så passade på att sätta mig på spinningcykeln på Helex efteråt. En massa möten på senaste, visst låter det coolt! Oerhört.. det är faktiskt riktiga möten. I basketsammanhang vill man ofta träffas och sätta sig ner, diskutera saker och ting.

Såg första 20 minuterna av Sevilla - Porta i Europa League under tiden jag cyklade, gillade hur Sevilla försvarade sig, höll ihop backlinjen bra och var alltid ute och stötte på boll när Porto närmade sig farligt område. Bra analys Niklas!

Liverpool spelar mot Sparta Prag nu, står 0-0 och matchen är säkert klar när inlägget är färdigt. Ni får ingen analys av den matchen eftersom jag rattade in den nyss. två min kvar innan tilläggstid.

Jobbade idag, kikade på enkätundersökningarna och hittade intressanta svar från länets alla hörn. Spillde även kaffe på mina jeans idag, skulle sedan gå från Idrottens hus till shell.. fruktansvärd smärta av denna hemska kyla! Nu får det vara nog.

Max fyller år idag, bjöd han på parisare nu efter träningen. Imponerad över mina fantastiska matlagningsegenskaper. Steka ägg och korv samtidigt som man slänger in bröd i mikron.. en bedrift som heter duga!
Nu är matchen slyt, 0-0 borta. Dags att spräcka nollan hemma på Anfield och se till att ta sig vidare nästa vecka.


Ett inlägg, varsågod. Det tog på krafterna ska ni veta!

/Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0