TV6 mellan 23-01.30, guld för den med sovmorgon

Så var ännu en dag över, inte många kvar innan slutet närmar sig!

Eftersom det är vardagkväll så är TVn naturligtvis rattad till TV6, dubbla avsnitt Scrubs följt av lite himym, Spincity och Seinfeld. Uppstigning vid åtta imorgon, så kanske rent utav somnar efter Spincity..! Såg ju trots allt kvällens Seinfeldavsnitt tidigare idag.

Två röda protokoll ligger fotpallen här i vardagsrummet, underbart att vinna - fruktansvärt att förlora!

Jag är dålig på att lägga ut bilder här på bloggen, även om de som har koll på bloggvärlden säger att man måste ha bilder i inläggen för att locka läsare. Folk orkar inte läsa långa texter tydligen, man måste ju lyssna på de som har koll på hur saker och ting fungerar om man själv är en simpel amatör.. Hur orkar folk läsa bloggar överhuvudtaget är min fråga?
Tacka vet jag Agatha Christie, kvalité.

Min fina Liverpoolhandduk är tvättad, den kommer tas i bruk efter kvällens dusch!
Tar det i reklamen, nu ska jag dricka lite isvatten.

Imorgon väntar två viktiga möten (ett med chefen) och träning med laget och själv, vi ses på spinningcykeln om ni orkar!

Lat man bär hellre ihjäl sig än går två gånger

/Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0