My deepest apologies

Skickar ut lite ursäkter till höger och vänster. Jag hade uppenbarligen lyssnat alldeles för mycket på Dwayne Carters hesa stämma under gårdagen och förvandlat mitt sinne till en jättelik blåknut.

Att glömma uppräkningen av karaktären Johnny "Drama" Chase från serien Entourage på min lista var det dummaste jag kunde göra. Med sin familjära nuna, visdomsord, sköna berättelser och växlande personlighet är han en karl man inte kan annat än älska. Det är genialitet på hög nivå hur den här mannen kan gå från att ena sekunden vara självsäkrare än Zlatan till att uppträda lika osäkert som en flicka i de tidiga tonåren. Det här är en man som jag verkligen lider med när hans tillvaro är i spillror och även en man som jag skulle vilja hinka en bärs med när han just fått sig en roll i en stor film. För att jag glömde denne gigant ber jag så hemskt mycket om ursäkt till alla som kände sig kränkta.

fett skön
FUNDERSAM. Ett funderande nylle. Hur skön ser inte "Drama" ut att vara?


Vill också tillägga att Mia Skäringer kan vara Sveriges överlägset bästa komiker genom alla tider. Nä, jag skojade bara. Mia Skäringer suger.

Vänster, ner, höger, upp.
/Max aka Huselius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0