Mammas ord är min lag

Det har varit en fin helg. En riktigt fin helg. En riktigt fin vecka till och med. Jag har fyllt år, sånt är alltid kul. Men nog om det.

Det kommer att ske en förändring i bloggen. Mina inlägg kommer inte att avslutas med min karaktäriserande slutkläm - några väl valda ord om Mia Skäringer. Jag har fått order från min mamma att inte skriva dumma saker om hennes favoritkomiker. För mig känns det självklart väldigt tråkigt och jag kan känna att inläggen framöver inte ens kommer vara en skugga av de fem första jag skrev. Nä, men allvarligt talat. Det var lite onödigt att hoppa på Skäringer på det viset...

Mia Skäringer är säkert en jättetrevligt tant. Jag tycker tyvärr bara inte att hon är rolig. Förlåt alla Mia-lovers som blivit sårade och förlåt framför allt till Mia själv som förmodligen hängt på vår blogg dagarna i ända. Återigen, förlåt!

I stället vill jag finisha med en konversationsmördare utan dess like. Kika ut det här klippet från Grotesco, säsong två.





/ Max aka Huselius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0