Dagens matlåda - Stuvade makaroner och korv!

Andra inlägget!

Max har ännu inte bjudit på ett, men han utlovar ett av kvalité i eftermiddag.

Jag gillar inte att summera dagar eller helger, men kan bara kort nämna att bedrövelsen var total efter att Wigan kvitterade igår.. Även om Liverpool hade både gott om tid och chanser att avgöra hemma på Anfield. Fjärde platsen känns avlägsen men förhoppningsvis kan Tottenham och Chelsea fortsätta tappa.
Jobbar på styckeindelningen, blogg är som sagt inte mitt starkaste ämne.

Idétorka.. Lägenheten är städad, tro det eller ej!
Vi fick en kick igår efter att vi fick reda på att det skulle komma finbesök.. eller iallafall besök av andra än de som brukar vara här. Tro det eller ej men jag lagade till en utsökt lasagne igår! Katten Gustav hade varit avundsjuk! En fin matlåda blev det kvar, alltid bra med matlådor. Fick även två av min far igår, matlådor är dagens nyckelord.

Lite basketnyheter för helgen:
- Hökens damlag vann idag över Bergviken med 54-52, en fenomenal sista period gjorde susen!
- Dömde IFK Råneå - Gladan F01 på Bergnäset idag, ingen önskematch att döma men man ställer upp så de små liven får spela boll!
- Imorgon hoppas jag att ni infinner er i Pontushallen för mötet i Svenska Basketligan mellan LF Basket mot Södertälje 19:04, eller kanske 19:10.. TV10 sänder!

Pluggar in HDMI-sladden och kikar på lite Seinfeld strax, det är ju söndag trots allt!

/Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0