Jag börjar om igen

Jag vaknade upp i morse och så var den dagen förstörd.

Som några av er där ute känner till har jag vaknat på samma sätt i ungefär en månad nu. Någonstans mellan 05:00-09:00 väcks jag av att det känns blött och klibbigt på min överläpp. Instinktivt rör sig min högerhand mot min mustachprydda läpp och till min stora förskräckelse märker jag att det rinner blod över hela min nuna. När jag sekunderna senare finner mitt vita lakan dränkt i hundratals liter av mörkrött näsblod utbrister jag samma sak varenda gång:
- HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! JAG DÖÖR!

Jag tar i från tårna och upprepar detta ungefär 19 gånger. Ibland 18, det kan variera en del beroende på den mängd blod som jag ligger och plaskar i.
Tråkigt för min sänggranne Niklas, ännu tråkigare för mig. Jag inser nämligen att jag kommer måsta börja om med min rekordslagning idag igen. Det världsrekord jag försöker slå är nämligen "flest antal dagar utan att duscha".
Till en början försökte jag att ignorera näsblodsbadet. Men efter sju plågsamma nätter i en bassäng av röd vätska hade jag fått nog. Jag tog en dusch och blev därmed tvungen att börja om mitt försök att slå rekord.

Därför skickar jag detta brev till dig Chris De Kök. Jag vet att ni har fått in många frågor inom samma ämne, men jag behöver ditt personliga råd.
Snälla Chris, hjälp mig. Jag vill verkligen komma med i Guinness Rekordbok.


Det är alltså medicinen jag äter som får mig att blöda näsblod out of control. Mitt roaccutan är the gift and the curse.


/Max aka Huselius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0