En färgglad vardag

För att få sätta lite färg på min tillvaro inledde jag ett experiment för några veckor sedan.
Det handlar i all sin enkelhet om att jag inte ska äta. Jag kliver upp vid, i runda slängar, klockan 10:00 varje dag. Det första jag tänker då är att jag vill äta, men jag gör det inte. Istället håller jag mig så länge det bara går med att att äta frulle. I skrivande stund är klockan 14:40 och jag har ännu inte slängt i mig dagens första mål.
Jag klarar nog några timmar till. Om det skulle krisa kan jag alltid dricka isvatten.

Det enda negativa som hänt hittills är att bloggen blir lidande. Jag känner mig en aning orklös och det ploppar inte upp särskilt många genialiska idéer. När mitt hjärnkontor jobbar som hårdast med ett fiffigt inlägg förmår jag ändå aldrig att överföra det från skallen till bloggen. Man måste älska det.


Jag återkommer hyfsat snart med en uppdatering i ämne. Om jag orkar det vill säga.

/Max aka Husse

Kommentarer
Postat av: andrea

lägg av med dogge-dieten NU!!

2011-04-09 @ 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0