My passion, it's all passion

Ni har säkert funderat både en och fem gånger hur jag lyckas kämpa mig genom arbetsvecka efter arbetsvecka. Och det är inte enkelt, det vill jag verkligen inte påstå. Ibland förstår jag inte ens själv hur jag klarar av det. Denna okristliga arbetsmängd skulle nog ta knäcken på vilken vanlig människa som helst. Men jag är som sagt var inte av denna värld, även om jag bor här. Förutom det har jag även några enkla metoder som får veckorna att flyga förbi.

1. Vid varje tillfälle jag får går jag stenhårt i färgen. Visst har det hänt att jag har gått alldeles för hårt i fel färg också, men det är smällar man får ta som profesionell leverantör. En mycket vis man once told me that "livet består av 50 procent gambling" och sedan dess har hans ord fungerat som en ledstjärna för mig.

2. När jag inte går hårt i färgen går jag inte alls. Avkoppling är the master key till livets lås. Mitt hem är min rekreationsarea och även stället jag kommer till när lossgång vankas. Men för det mesta används hemmet som ett place av relaxering. Avkoppling efter avkoppling.

3. För att jag överhuvudtaget ska kunna slappna av eller gå bananer krävs något extra. Faktum är att jag använder mig av samma instrument för att uppnå dessa två helt olika sinnesstämningar. Detta instrument stavas bärsmusik. Like it or love it. Just make sure you embrace it.


När fel färg har attackerats med en alldeles för hög dos av hårdhet kan saker och ting spåra ur. Det har hänt.
Men då gäller det bara att blinka och på så vis bota sin skalle. Alla kan göra det. Vissa tillåter sig bara inte att klara av det.

and I cured my brain
Jag lämnar er med denna tanke:
Can't is the cancer of happen.

/Max aka Huselius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0